niedziela, 27 maja 2012

Prolog + coś ważnego

No Witam !!

 Dość długo mnie tu nie było ... Ta ...tydzień no ale cóż .... 

Co do igrzysk zaleliśmy 3 miejsce :( Przegrałyśmy tylko TYLKO 2 punktami :((( 

                              Coś ważnego  

Te opowiadanie (nr 2) nie istnieje ! Straciłam do niego resztę weny ..

 Teraz na swoim blogu będę prowadzić 2 opowiadania :p
Teraz do drugiego napiszę nimi Prolog :p
Zapraszam i przepraszam z błędy .

                                                  ~~~~~~~~~~~~~~~

Jak ja nie lubię długich treningów !!  Ja rozumiem jak by trening trwał półtora, dwie godziny no, ale że 3(godziny) ! Kakashi-sensei przesadza ! To, że mamy za niedługo ważne zawody, ale 3 godziny  i  to jeszcze 5 dni  w tygodniu ! I na dodatek jakiś chłopak o rok młodszy będzie z nami grać. Jak on się zwie... Naruto Uzumaki... chyba tak. Słyszałem jak chłopaki o nim gadali . Podobno jest uroczy, niewinny, słodki, aż mnie mdli... I jeszcze mi powiedzą, że lubi Jednorożce !! (To będzie chore)  Po co nam taka delikatna osoba w zespole ? Może stać się mu krzywda !1 To przecież koszykówka !! A nie biegi !!
My jesteśmy brutalni .... A Mori* zrobi mu największą krzywdę... No, ale kaszalot mówi, że on jest na naszym poziome ** i takie inne... Ta... zobaczymy jutro na treningu !!
                                                      `````````````````

Mori* -nowa osoba dodana prze ze mnie .

Poziomie **- chodzi mi o poziom grania w  koszykówkę .

6 komentarzy:

  1. No nareszcie! Ja tu się czuję osamotniona! Pusto i pusto, nikt nic nie dodaje!
    Na początek gratuluję zajęcia 3 miejsca. To bardzo dobra pozycja, a 2 punkty przewagi, to żadna przewaga:D.
    Mam sprawę co do tych opowiadań...
    Skoro masz zaczynać po dziesięć historii pisać i zakończyć je na drugim rozdziale, to daj sobie spokój, od razu mówię. Lepiej jest się zająć jednym opowiadaniem, szybciej je skończysz i fabuły nie będą Ci się mylić. Jak już musisz pisać dwa, to wybierz sobie główne, które będziesz dodawać na bloga i dodatkowe, które będziesz pisać, ale nie dodawać. Możesz je opublikować, kiedy skończysz główne, a jeżeli nie uda Ci się go skończyć - nie zawiedziesz czytelników, bo nie będą o nim wiedzieć.
    Dobra, to teraz byki xD :
    "Ja rozumiem jak by trening trwał półtora, dwie godziny no, ale że 3(godziny) !"
    Bez "ja", jest nie potrzebne i się powtarza, tak samo jak "(godziny)" - wiadomo o co chodzi i bez tego nawiasu. Nie rób znowu z ludzi takich idiotów :D. Na końcu zdania, dałabym "!?", zamiast "!".
    "To, że mamy za niedługo ważne zawody, ale 3 godziny i to jeszcze 5 dni w tygodniu !"
    Wiesz... jakoś mi się to kupy nie trzyma :).
    "Wiem, że mamy niedługo ważne zawody, ale żeby harować pięć dni w tygodniu?!" - lepiej brzmi :D
    "Godziny" znowu się powtarzają, liczby powinny być słownie, a zdanie trochę bez składu.
    "I jeszcze mi powiedzą, że lubi Jednorożce !! (To będzie chore)"
    Warto by było dodać "niech" i "jednorożce z małej litery - "I jeszcze niech mi powiedzą, że lubi jednorożce!" A! Nawias nie potrzebny, możesz dać dopisek typu "pomyślał sarkastycznie", bo taki nawiasy, psują atmosferę i wybijają z rytmu :D.
    Jeszcze, co do fabuły...
    Najpierw narrator się na niego wścieka, a potem martwi? Jakoś mi to nie pasuje.
    Z tym Morim, to ja bym jeszcze to rozwinęła. Jak dodajesz nową osobę, to wypadałoby rozwinąć trochę temat:
    Kto to jest? Dlaczego miałby zrobić Naru krzywdę?
    Piszesz w jednym zdaniu o Morim,a zaraz w następnym o Kakashim.
    Aha! Za dużo tych wielokropków jak na mój gust. W wielu miejscach, są niepotrzebne. I jeszcze jedno - kiedy dajesz "!" lub "?", nie rób spacji i pisz po jednym, nie po dwa. np. "(...)biegi!", a nie "(...) biegi !!"
    Z tym "poziomem" to chyba wszyscy się domyślą, o co chodzi, nie trzeba tego tłumaczyć.
    Jeżeli chodzi o moją opinię, to zapowiada się ciekawię, choć muszę ci powiedzieć, że wybrałaś strasznie oklepany motyw, z tym koszem było już chyba z 9 - 10 opowiadań, no ale może nasz jeszcze czymś zaskoczysz :D.
    Pozdrawiam i życzę weny xD. :*
    Aha! Może byś usunęła tą weryfikację kodem obrazkowym w komentach? Myślę, że miałabyś wtedy znacznie więcej komentujących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pierwszy komentarz :D
      A jak sie usuwa weryfikację kodem obrazkowym w komentarzach ?-_-`
      niezbyt się na blogspot orientuje -,-

      Usuń
    2. pulpit nawigacyjny -> ustawienia -> posty i komentarze -> Komentarze -> Włącz weryfikację obrazkową -> Nie
      Daj jeszcze: Kto może komentować -> Każdy

      Usuń
  2. Uroki twojego bloga mnie powalają xD Mówię, tu o obrazku w nagłówku - jest świetny:D Króciutki prolog, ale przynajmniej zachęcający ;] Mam nadzieję, że znajdziesz czas, by wstawić kolejną część i weny, by kontynuować, i skończyć to opowiadanie ;D Gratuluje zajęcie trzeciego miejsca. Życzę dalszych sukcesów ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej
    Chciałabym tylko powiedzieć iż po przeczytaniu tego wstępu poczułam się jak idiotka. Nie wiem jest ktoś może się nie domyślił że wstawiłaś nową osobę czy o co chodziło z tym poziomem. Ja osobiście nie umiem pisać ale takie coś mnie zdenerwowało. Wstawiasz nową postać opisz ją a nie informuj że jest nowa. zdanie może zostać źle zrozumiane - napisz je inaczej. Zamiast sam poziom mogłas napisać poziom gry i już każdy by raczej wiedział o co chodzi. Odnośników nie używaj do takich rzeczy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Klocia!
    Z góry dziękuję Ci za tego linka i za to, że (wreszcie!) mogę wstawiać komentarze. Blog super, obrazek główny ładny i dopasowany, kolor bloga nie jest taki zły (choć nienawidzę różu), a teksty są takie jak na blogu być powinny czyli luźne i stuprocentowo z twojej głowy. Błędy językowe Ci jeszcze przebaczę, ale na serio potrzebujesz korekty. Może powinnaś najpierw to pisać w wordzie, a potem tekst przeczytany i z poprawkami wklejać na bloga? Oczywiście to tylko taka sugestia :). Mam nadzieję, że wkrótce mnie nauczysz zakładania i prowadzenia bloga (będziesz miała trudnego ucznia xD), i że mamy przed sobą długą blogową współpracę :).
    PS: Musimy się, u którejś wreszcie spotkać, bo nigdy nie wystartujemy z tym "nowym" blogiem.
    Całuski - VeRa

    OdpowiedzUsuń