środa, 30 maja 2012

1 rozdział "Miłość nie wybiera"

Jak widać wstawiłam ten rozdział w czwartek ( :3 ) a nie w sobotę.
Dziękuje za komentarze :p
Wszystkie  porady zrealizowane ^^


 Życzę dużo prezentów, miłości, Mangi, Anime w dniu Dziecka !!

Natsuhi013- Masz rację. Nie powinnam zaczynać nowych, skoro tamtych nie skończyłam.  Dzięki za pomoc przy komentarzach. ^^ Spokojnie nie robię z was idiotów :P

ZaćmienieDziękuje za komentarz. O.o Uroki mojego blogu … Dzięki :P   
To opowiadanie na pewno będzie skończone ^^

Anonimowy- Dzięki za radę :P I skrytykowania mojego posta? -,- 

W. B.  – Ha ! Wiedziałam ! W szkole się spotkałyśmy :P Tobie też dzięki za radę. Właśnie korzystam z Microsoft Word 2010 :p PAMIĘTAJ !! W wtorek materiały na konwent :3


Zapraszam do czytania i przepraszam za błędy. 



Zaraz trening.  Jestem ciekawy czy ten z młodszego rocznika przyjdzie na trening.

 - Sasuke!  - zawołał mnie mój przyjaciel Sai.

 - Słucham – spytałem odwracając głowę w jego stronę.

 - Dzisiaj przychodzi...    młodzieniec   zarumienił się    …Naruto.

 - No i co związku z tym?   -  zmarszczyłem brwi.

 - No wiesz..    krótkowłosy spuścił głowę    Może jest ładny ?

  -  Może  - przewróciłem oczyma    Po …

Naszą rozmowę przerwał dzwonek.

 - Idziemy na trening !      odezwał się entuzjastycznie. 

 - Ta….

 W drodze na helę zauważyłem chłopca w czarnych glanach, blond włosach i uroczej twarzy?

                                       *******************************
 - Dobra panienki  -  powiedział  Kakashi  - dzisiaj przychodzi  nowy zawodnik.
 - Naruto?!  - odezwał głośno Sai.
 
- Albo jesteś głuchy, albo udajesz głuchego – spojrzał się na niego marszcząc brwi – Mówiłem o 
tym tydzień temu.

- Nie o to …

 Nie dane było mu dokończyć  wypowiedzi, ponieważ niski, niebieskooki chłopak przybiegł tu. Chyba go dzisiaj widziałem. Przynajmniej mi się tak wydaje. 

 - Mogę kluczyk do szatni? – spytał się łapiąc urywkowo oddech.

 -  Proszę  Naruto  -  trener  podał mu kluczyk. 

 Naruto, bo tak miał ów chłopak na imię zabrał kluczyk od szarowłosego  i poleciał do szatni.
Blondwłosy chłopak wyglądał dość dziwnie.   Miał 3 kolczyki w lewym uchu, tak samo jak w prawym. W nosie jeden kolczyk a w wardze dwa. Czarne glany z błękitnymi sznurówkami i cały na czarno.  Nie sądziłem, że w tak młodym wieku (czytaj. 15 lat) możno mieć trzynaście kolczyków na twarzy. 

     Po pewnym czasie Naruto przyszedł tu ubrany w sportowe spodenki, błękitną bluzkę i w sportowych butach.   Oddał kluczyk Kakshi`emu a później podszedł do.. Neji`ego.

 -  Cześć  Neji   Naruto rzucił ręce na szyję partnera i pocałował mocno.

 Każdy tu zebranych zamarł w bezruchu. 


3 komentarze:

  1. Hejka:D
    Dzisiaj napiszę trochę krócej niż zwykle, a mianowicie nie wskażę ci każdego błędu, ponieważ niestety nie mam zbyt dużo czasu.
    1. Dialogi dalej strasznie rażą mnie w oczy. W pierwszym komentarzu już napisałam ci lik do instrukcji ich budowania.
    2. Co z tymi przerwami? Usuń je, bo dziwnie wyglądają.
    3. Albo nie umiem liczyć, albo coś jest tu nie w porządku. Z wymienionych kolczyków naliczyłam 9, a nie trzynaście.
    4. Postaraj się nie pisać tych nawiasów. Możesz informację napisać normalnie, jako część rozdziału.
    5. Zwrotów grzecznościowych nie stosuje się w opowiadaniach, tak więc "proszę" z małej litery.
    6. (nie dotyczy posta!)Ogólnie fajny blog, estetyczny, ale mam jedną radę:
    zmniejsz obrazek na górze. Chodzi mi o to, że jak będzie mniejsze, to bez problemu (po kliknięciu), przekieruje na stronę główną i dodatkowo, kiedy będzie mniejsze, każdy zauważy co znajduje się poniżej i będzie to bardziej przejrzyste:D.
    7. A! Zapomniałabym - POWTÓRKI. Ciągle się zdarzają.
    Oczywiście pisząc to, nie chciałam być wredna, chciałam pomóc. Mam nadzieję, że rozumiesz :*.
    Szkoda tylko, że nie korzystasz do końca z moich rad, bo poprzednie posty są tak, jak je napisaś, mimo, że ja się tu produkuję T.T Trudno, twój blog, więc zrobisz, jak uważasz.
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! Zapraszam na nowy rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie bij, bo na śmierć zapomniałam o Tobie. PRZEPRASZAM!! Byłam pewna, że wczoraj nadrobiłam wszelkie zaległe komentarze. Na swoją obronę dodam, że tą notkę przeczytałam dużo wcześniej, chyba dzień jak się pojawiła, a w związku z ocenami i zakończeniem roku nic nie naskrobałam. GOMENASAI
    O.O Naruto pocałował Nejiego - szok O.O Wracając do tych kolczyków, to mógłby mieć Paina za starszego brata, haha ;D Dużo ich, ale nie trzynaście, jak z moich wyliczeń wynika, chyba, że ma kilka jeszcze gdzie indziej xD Życzę weny i tego, że coś się pojawi na blogu ;]

    OdpowiedzUsuń